Garantie & Retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. We laten je graag zien hoe we dat doen.

Van ons mag je het volgende verwachten:

 Daarom' accepteren we ook als reden
 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product
 Besluiten we je product om te ruilen? Dan sturen wij vaak de volgende dag al een nieuwe naar je toe (daar worden wel extra verzendkosten voor gerekend)
 Krijg je je geld terug? Dan storten we dit, na ontvangst van het artikel, binnen 3 werkdagen op je rekening

Heb je een retouraanvraag gedaan? Binnen 24 uur ontvang je van ons verdere instructies over hoe je je product aan ons retour kunt zenden. Heb je je pakketje verstuurd? Dan houden we je uiteraard altijd op de hoogte over de status van je retourzending.

14 dagen bedenktermijn

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Uiteraard wel graag in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk het product dus gerust zoals je in winkel zou doen. Het retourformulier kan je hier downloaden. 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat i-Skins niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen. Ook zijn de kosten van de retourzending voor eigen rekening (m.a.w. de kosten worden door de consument betaald).

Veelgestelde vragen over retouren

Uiteraard willen we retouren zo gemakkelijk mogelijk maken, maar we kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt.

 Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘in behandeling’? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

 Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Uiterlijk 14 werkdagen nadat je hebt aangegeven van je koop te willen afzien, betalen we je terug, tenzij je het artikel nog niet retour hebt gestuurd. Hebben we je artikel eerder ontvangen? Dan betalen we je natuurlijk eerder terug. We betalen je terug op dezelfde manier als waarmee jij ons hebt betaald.

 Hoe stuur ik mijn product terug?
De makkelijkste manier om je product te retourneren is door gebruik te maken van ons retourformulier. Het pakketje kan naar het volgende adres gestuurd worden:

T.a.v. i-Skins
Julianalaan 10
3116 JR Schiedam
Nederland

 Is mijn retour bij jullie aangekomen?
Zodra je product bij onze retourenafdeling binnen is gekomen, laten we jou dit middels een ontvangstbevestiging per e-mail weten. Uiteraard gaat hier wel enige verwerkingstijd overheen. Zie jij bijvoorbeeld op de site van de vervoerder dat jouw pakket bij ons is afgeleverd, maar heb je nog geen mail? Geen nood. Komt eraan zodra het pakket bij ons is verwerkt.

 Moet ik extra betalen bij ruilen?
De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening (m.a.w. de kosten worden door de consument betaald).

Service van i-Skins

  Volgende werkdag verzonden

  14 dagen bedenktijd*

  24/7 Klantenservice

  iDeal, PayPal, Achteraf Betalen & meer

  Klantbeoordeling 8,6/10

Partners

Voor alle PlayStation & Xbox Skins 



Volg Consoleskins ook op Social Media

  

© 2016 - 2018 i-Skins | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.